În mintea unui bookworm | glumele unei pasionate de cărți

V-ați întrebat vreodată ce e în capul și în sufletul unui cititor avid? Ei bine, azi vă introduc puțin în capul meu. Eu una sunt mereu încercată de ‘nșpe mii de sentimente, fie că e un plot twist aiurea, fie că mă enervează comportamentul unui personaj, fie că au apărut ‘jdemii de cărți noi și nu am loc în bibliotecă (a se citi casă) de atâtea cărți care își așteaptă rândul la citit. Vă las mai jos câteva reprezentări vizuale a celor mai întâlnite sentimente ale unui pasionat de cărți. Revin și cu a doua parte dacă vă plac astfel de articole. Enjoy 🙂

#1 Impulsul de a cumpăra cărți e o boală. Care nu prea se vindecă, pentru că cititul provoacă dependență. Dependență de cultură, dependență de povești nemaiîntâlnite în viața reală, dependență de miros de carte și de multe altele.

Books Lol GIF by UdG - Find & Share on GIPHY

#2 Noi nu doar citim, noi derulăm un întreg film în mintea noastră, ne creionăm personajele în felul nostru unic, ne atașăm de ele, plângem pentru ele, râdem împreună cu ele.

#3 Eu sunt în stare să citesc în timp ce merg. Cu riscul de a mă împiedica, dar nu mai contează.

#4 Culcat devreme? Ce e aia?!

#5 Nu există poziția perfectă… pentru citit.

#6 Mirosul de cărți e addictive. Dacă există vreo lumânare parfumată cu acest miros, let me know, me wants it.

#7 Geanta e mereu plină de cărți, cel puțin 2. De ce? Răspunsul mai jos.

#8 Când cineva care nu citește de fel, te face nebun sau tocilar și le arunci privirea asta, știind că ei sunt de fapt nebunii pentru că se privează singuri de atâtea lumi frumoase și de o mare nesecată de fericire. Nu am nici o problemă cu oamenii care nu citesc, dar dacă eu nu te atac pe tine că nu citești, tu de ce o faci pentru că eu sunt mereu cu cartea după mine? Cu ce te incomodez? Te pun să îmi cari geanta cu cărți :))?

Read Beauty And The Beast GIF - Find & Share on GIPHY

#9 Zilele libere sunt motiv de citit în masă. Iubesc reacțiile prietenilor mei când le spun că citesc o carte într-o zi.

#10 Și nu în ultimul rând, cu toții ne dorim o bibliotecă precum cea a lui Belle și a Bestiei.

Câteva frânturi din gândurile unui bookworm, frânturi care sper să vă aducă puțin zâmbet pe buze și care să vă aducă puțină înțelegere pentru noi, cei cu capul în cărți mereu. Nu suntem antisociali, ci doar suferim de această boală numită dependența de cărți, o boală minunată, care se transmite prin mirosul de hârtie și cerneală. O boală pe care ar trebui să o dăm mai departe și pentru care ar trebui să avem statistici în care creșterea cazurilor zilnice să fie motiv de bucurie. Așa am trăi cu toții mai bine și am fi mai fericiți.

O săptămână minunată!

Alexandra | The Lonely Bookshelf

2 gânduri despre „În mintea unui bookworm | glumele unei pasionate de cărți

  1. Apropo de #6, pe instagram zilele astea e un giveaway la Rogvaiv Aroma cu lumânare cu miros de file de cărți, o carte care elogiază lectura și o husă pentru carte lucrată manual, poate te interesează.

    Apreciază

Lasă un comentariu